? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

2009年6月17日星期三

宝宝....哥哥....信...

宝宝来我家住了好几天~
她长得很可爱~
也很顽皮~
一直乱要我抱~
不肯睡觉&喝牛奶~
像大人一样,
要吃正餐~
才六个月的宝宝居然酱奇怪~
haiz~
没办法~
只好煮粥给她吃~
不然会长不大~
宝宝就是宝宝~
宝宝的表情最真实,最可爱~
希望她永远可爱,永远听话,
快快乐乐的长大成人~
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今天和我哥哥聊天~
很爽~
烦恼解决了~
哥哥最疼我了~
我是世界上最幸运的了~
有这么一位好哥哥~
虽然他只是我的干哥哥~
但在我的心目中,
我已把他当成我的亲哥哥了~
++++++++++++++++++++++++++++++++
收到xx的信了,
回复了~
但还没寄出去~
不知道他回信时候内容是什么呢?
好期待~
紧张得不得了了~

0 评论: